Innovation Media Trendy 2014

  • 10275328_729687660415248_7088924394031653824_o

Klient: SAR

Wydarzenie: Innovation Media Trendy 2014

Rodzaj usługi: Obsługa barmańska

Liczba gości: 300

Motyw przewodni: kreatywność, innowacyjność

 

W tej realizacji kluczowym były nazwy kategorii, w których nominowane były projekty oraz bazowanie na partnerującym gali brandzie w postaci Wódki Baczewski.

Karta cocktaili opierała się na hasłach wykorzystywanych przy komunikacji Gali. Drinki miały podobnie jak innowacyjna inicjatywa nagród Innovation Media Trendy łamać konwenanse, zaskakiwać w kreatywny sposób oraz wprowadzić na salony innowacyjności nową alkoholową jakość. Tym sposobem powstały cocktaile takie jak : ŁAMACZ REGUŁ, KREATOR TRENDÓW i ZMIENIACZ SCHEMATÓW, oprócz nich przygotowaliśmy również niekonwencjonalne przekąski molekularne, które pozwoliły nam zwiększyć przepustowość baru podczas pierwszej ,,fali” gości. Dla odwiedzających nasz bar miłośników sztuki barmańskiej zrobiliśmy również oryginalne syropy z własnoręcznie przygotowywanymi etykietami, na których odnaleźć można było podpowiedzi ich wykorzystania.

Rozwiązanie: ręcznie pisane menu na bazie partnera gali Wódki Baczewski, nawiązujące kreatywności oraz haseł reklamujących galę, innowacyjne przekąski molekularne, pamiątkowe buteleczki z autorskimi syropami i dedykowanymi, ręcznie przygotowywanymi etykietami.